Mocht het zo zijn dat ondanks de aandacht die wordt besteed aan de zorg en het proces er rondom heen er toch vragen blijven die niet beantwoord worden of klachten, aarzel dan niet om contact op te nemen met Yvonne van Dam. Vaak is een verhelderend gesprek of het aangeven van bepaalde irritaties al een hele opluchting en kan er van beide zijden gekeken worden hoe dit beter/anders aan te pakken voor in de toekomst en een oplossing te vinden.

Indien dit niet voldoende is om de klacht te verhelpen dan kunt u contact opnemen met Stichting Klachten en Geschillen Eerstelijnszorg te Eindhoven. Alle vrijgevestigde mondhygienisten die lid zijn van de NVM, beroepsvereniging van mondhygienisten in Nederland, zijn hier automatisch lid van. Yvonne van Dam is lid van de NVM en bij deze dus ook aangesloten bij deze klachtencommissie. De klachtencommissie neemt de klacht in behandeling en beoordeelt deze. Aanvullende informatie kunt u verkrijgen via het volgende adres:

https://www.skge.nl/aanmaken-formulier-prs/klachtbemiddeling-mondhygienisten?utm_medium=email

dit formulier is vanuit de Stichting Klachten en Geschillen Eerstelijnszorg gestandariseerd

Postbus 8018

5601 KA Eindhoven

telefoonnummer :

088-0229100

maandag to en met donderdag tussen 9:00 en 17:00 uur.